lceLady İstanbul avrupa yakası hanımlar. Var mı bildiginiz. Ve hangi alan bölüm alınması lazım bilginiz vAr mı? Yoksa cerrahi bölüm mü alan açıyor? Diş çektirmek için devlet hast geldim Cerrahilik alan dedi oraya yonlendırdı. Sadece 2 tane dolgu yaptı
annediyebiri lceLady implant yaptıklarını duymadım ama köprü yapıyorlar eksik dişinizi köprü ile doldururlar
Emily37 lceLady geçen yaz dişimi çektirdim devlette ancak köprü yada dolgu yapılır biz implant yapmıyoruz dediler.özelde implant yaptırıcam bende.
lceLady annediyebiri Nebileyim normalde özelde yaptırıcaktım ama evet yapıyoruz diyince. Şansımı deniyim dedim İmplant öneriyorum dedi
annediyebiri Dedektifgadget boşluğun yanındaki iki dişi küçültüyor kaplama yapıyor onları boş dişe de köprü takıyor yani doldurmuş oluyor boşluğu
Dedektifgadget annediyebiri ay inşallah bende yaptırmak istiyorum boş yerlerden dolayı yiyemiyorum birşey
annediyebiri lceLady Eşiniz köprü mü yaptırdı benim yanındaki dişlerimde kanal oldu sağlam değil o yüzden yaptırmak istiyorum özeldeki sağlam dişi de keselim diyor devlet sadece kanalları keselim takalım demişti belkide sağlam dişini küçülttüyse o ağrı yapmıştır
lceLady annediyebiri evet en dogrusunu devletteki demiş. Çok sancılı oluyor diş kesimi. Eşimin içtigi ilaclari size anlatsam ooo
lceLady Emily37 Evet hani genel diş bölümü çekim ve dolgu yapıyor diger alanlar için sana alan açıyor cerrahi için. Şimdi banada açtı randevu bakıcam oraya çekim için. Cerrahilik benlik değil dedi. İmplant içinde cerrahi sorman lazım. Bildigim okmeydanı yapıyor emin değilim ama yapılıyor doktora sorarsın dedı. Hani varsa bilen acısından ona gore beklemiyim dedim bende. Özeller aşırı pahallandı
Emily37 lceLady bana doktor direkt devlet implant yapmıyor demişti.yapsaydı inan bana bende hiç tereddüt etmez devlette yaptırırdım.hatta annemin yaşadığı şehirde çok iyi bir diş hekimi var devlette anneminde arkadaşı ona giderdim ama yapmıyoruz diyince özele kaldım.özelde 2-3 ay önce 10 binin üzeriydi şimdi nasıl bilmiyorum