Arsaminannesi Merhaba kizlar 6 ay kontrolumuzden donduk bebegimin kilosu 7900 boyu da 67 4 aydan beri sadece 800 gr almis boyu da 4 cm uzamis cok az degl mi iki ay icindeki gelisim sizce kilo yine onemli degl ama boyu kisa geldi bana
urazkomm Arsaminannesi 68 cmdi benim oğlumun boyu da banada kısa gibi gelmişti ama sonradan bebek olduğunu böyle küçük şeylere takılmamam gerektiğini düşündüm
OgrtmnHnm1 Arsaminannesi merhaba canım benim bebegimi 9 aylik şuan. Prematüre olduğu için 6,5 aylık gibi gelişimi. Duzeltilmis yasi 6 aylikken sağlık ocagina gittim izleme 65 cm 7300 gr çıktı. Sıkıntı etme gayet iyi
mrvyhya Arsaminannesi sıkıntı olsa söylerlerdi bnce kilosu ve boyu iyi sır oğlumun kilosu sizden daha az ve boyu 64 cm her gittiğimiz de kısa diyorlar ve arastirilmasi lazım diyorlar başka yerlerded boyu 62 yada 67 çıkıyor değişiyor onlarda başka birşey diyorlar o yüzden sıkıntı yoktir her ay bana söyledikleri için çok araştırdım
Arsaminannesi urazkomm tabiki bebek sonucta ama boy genetik oluyor kizda kotu durmaz ama erkekte ne bilim guzel olmuyor babasinin boyu uzun deil sanirim babasina cekicek
bomgomy Arsaminannesi kizda kotu durmaz ama erkekte ne bilim guzel olmuyor babasinin boyu uzun deil sanirim babasina cekicek Bunu siz yazdınız ben değil. Burda kompleks okuyorum sadece
Arsaminannesi bomgomy hangi düşüncem ilginc kisa oldugunu dusunmem mi yoksa gelisiminin 2 ay icinde pek iyi gitmedgni dusunmem mi? Ben anne sutu ile besledigim icin yeterli mi ona iyi mi diye merak ediyorm birada baska cocuklara kiyaslama da yapmıyorum asagi yukari ortalama konusunda bilgi ediniyorum kilo yine neyse ama evet ben boyu uzun olsun isterim kim uzun boylu olsun istemez ki
neyapalimsimdi Arsaminannesi benim bebeğim de aynı ayda aşağı yukarı aynı ölçülerdeydi ve doktorumuz gelişiminin gayet normal olduğunu söylüyordu bebekler 3. Aydan sonra ayda 400-600 gram gibi alırlar her ay 1 kilo veya üzeri almasını beklemeyin bu hesaba göre yaşındayken 15-16 kg olmaları gerekir ☺️
bomgomy Arsaminannesi uzun boylu olunca ne olcak ödül mü verecekler , cüce olmadıgı sürece ? Annesi bile boy kompleksine giren bir cocugun boyu kısa oldugunda kendi kompleksini dusunemıyorum gercekten. Sağlıklı olsun boyu uzun olmus kısa olmus nolcak
Arsaminannesi bomgomy boy komleksi mi bu? Uzun boylu olsun isterim dedim kisa olursa naparim ne ederim demedim. Ayrica ben kisa boyle ne yapacam demedim asagi yukari tahmin almak istedim boyu ayina gore kisa mi diye
Arsaminannesi bomgomy sadece demisim erkekre uzun boy guzel gider babasina ceker desim nefret etsem orta boyda biryle evlenmem🤌🏻💆🏻♀️
Arsaminannesi gulapikk yurtdışında yasiyorum ben doktorla konusamadim bu sefer sadece asi yapip gonderdi ondan sorayim buraya dedm. Teşekkür ederim
Arsaminannesi bomgomy kompleks ne demek biliyor musunuz?? İki tür anlamı var anlaşılmayan karışık çözülmesi zor ve , kiskanc olan sinirli kisilere denir benim uzun boylu erkek guzel dir him sanirim babasina cekicek demem le nasil kompleksli oldum anlamadim 😂
bomgomy Arsaminannesi ben nefretten bahsetmedım burda :) kompleks nefret değildir , bunu takıyorsanız bu bi komplekstir :)
Arsaminannesi bomgomy bide sizin gibi bi kitle var 💆🏻♀️ tamam en iyi anne sizsiniz. Ben soru sordum cevabiniz yoksa rahatsz etmeyin baska konular hakkinda neden postumu mesgul ediyorsunuz ki
eylulunaannesi Benim kızda 8 kilo boyu da 71 santim genetik olabiliyor bazen ergenlik döneminde mutlaka değişir bebekliğe çok takılmamak lazım bence 🥰
Arsaminannesi OgrtmnHnm1 ahh ne güzel benim bebeğimde az kiloda dogdu. Yurtdışında yasiyorum yemi taşındığımız icin henüz dil bilmiyorum turk doktoru da bulamadim💆🏻♀️💆🏻♀️ her seyi doktora rahatca soramıyorum burda asilar bile farkli
bomgomy Arsaminannesi ben anneliğimle ilgili bssy demedım ki :) iyi veya kötüyüm iddia ettıgım bssy yok ki :)
OgrtmnHnm1 Arsaminannesi 30 haftalik 1920 gr doğdu benim bebegim de 3 ay kuvezde yogunbakimda kaldi. Yaklaşık 2 aya yakin entube kaldi uyutuldu o yüzden beslenmesini kapatiyorlardi az az veriyorlardi bazen de ordayken 100 gr aliyorsa 200 gr da veriyordu neredeyse tam anlamiyla kilo alamiyordu. Taburcu olurken de 2440 gramdi