5 ay 1 günlükken ilk dişi elime deydi bir hafta sonra ikinci geldi bir ay içinde gülünce ikisi de çok net belli oluyordu şimdi 7 ay 7 günlüğüz üst dişler geliyor gecemiz gündüzümüze karıştı. Doktorumuz da demişti üst dişler çok zor çıkar diye . Hem bebeğim hem ben mahvolduk . Sadece diş yardı üst kısmı ucundan görünüyor ama daha çıkmadı