Kızlar sezaryene girerken 3 4 kere iğneyi batırıp çıkardılar başlarda ağrı hiç hissetmiyodum ama 3. ayımdan itibaren çok hissediyorum. Batırdıkları 3 4 yer de ağrıyo yani. Bebeğimi kucağıma almakta, iş yapmakta çok zorlanıyorum. 5 ay oldu sezaryen olalı bu arada. Aynı şey başına geçen var mı? Geçecek mi kalıcı mı tedavi gerektiriyorsa hangi polikliniğe gitmem gerekiyo? Ağlayarak uyanıyorum sabahları resmenn