Arkadaşlar merhabalar bu markayı alıp kullanan halı ve koltuk yıkayıp memnun kalan arkadaşlar var mı. Fiyat olarak uygun almak istiyorum ama pişman da olmak istemiyorum açıkçası halı ve koltuklarım krem beyaz sürekli yıkamaya veriyorum şimdi de koltuklarımız yıkanacak sandalyeler de dahil toplam 1200 TL istediler halıları da aynı şekilde metresi 35 TL da toplasak aynı fiyata gelecek en azından ömür boyu makine bizde kalacak sizce mantıklı mı almak