Cizgilicorap yoo en iyi lojmanlarda da kaldım denizin dibindeydi misal en son kaldığımız mesele oturduğum ev değil ki.Lojman ortamı kötü sürekli entrikalar,dedikodu kazanları,alt-üst rütbecilik,ses problemleri,kavgalar 2 senedir dışarda oturuyorum miss gibi gençleştim resmen 😂