Sütüm yetmediği için mama kullanıyorduk sma optıpro kullanıyorduk. Çocuk kabız oldu 8 gün boyunca kaka yapmadı yapmadığı için çok zorlanıyordu doktorlar 10 gün normal diyor ama bide bana sorun çocuk ıkın ağla bi hal oldu ne zaman ki kaka yapıyor o zaman rahatlıyor sonra Aptamil presinyoya geçtik çocuk kıvranıyor sürekli gaz sürekli ıkınma masajla bile gaz çıkarmıyor biz gaz damlasını bırakmıştık anne sütü alırken iyiydi ne zaman mama başladım çocuk mahvoldu kan damlası başladık çocuk yeşil kalmaya yapmaya başladı kopkoyu yeşil acaba kan damlası mı mama mı ağır geldi diye damlayı 2 gündür vermiyorum hala koyu yeşil yapıyor hergün kaka yapıyor ama çocuk o kadar huzursuz ki gündüz uykusu kalmadı kıvranıp ıkınmaktan uyuyamıyor aktivte yapamıyorum çocuğumla çünkü bütün gün kucakta gezdirip kıvranmasın diye uğraşıyorum colınox gaz damlası veriyordum artık işe yaradığını düşünmüyorum iyi bi doktora yarına bulabildiğim için randevu aldım ama mama çok az kaldı yarına yetmez kızlar doktor ne dicek mama konusunda bilmiyorum ama sizce mama değişmeli miyim bugün mama almam gerek ne yapcam yardın edin nolur hangi mamayı alayım sormadan değişmeyim mi yoksa değişeyim mi tükendim artık bir şey düşünemiyorum