Oğlum tam 5 aylık oldu. Dün gece kakasında kan gördüm. Aynı zamanda hafif mukuslu bi kakaydı. Maka çevresinde de kızarıklıl var.Tabiki aklıma ilk süt alerjisi geldi. Sadece mama ile besleniyor.Az sonra doktora gideceğiz. Bu tarz durum yaşayan çok annemiz var. Hastanede nasıl bi süreç ilerleniyor? Hangi testler yapıldı? Bundan sonrası nasıl bi beslenme önerildi? Bi yardımcı olur musunuz?