_tuuggcce_ Kızlar selam, özellikle pırasa ve brokoliyi buzlukta nasıl muhafaza ediyorsunuz? Yemek yapacağınız zaman çözdürüp mü yapıyorsunuz yoksa çözdürmeden mi? Ve başka hangi sebzeleri atıyorsunuz?
hifakus _tuuggcce_ ben pırasa ıspanak falan aldığımda fazlaysa ya da o an yaoamayacaksam güzelce yıkayıp doğrayıp buzluğa atıyorum. Pişirirken çözdürmeden tencereye atıyorum tadı hiç değişmiyor güzel oluyor
lceLady _tuuggcce_ Sebze oldugu için Zaten hemen çözülüyor Yemeğe bile koysanız anında eriyor Ben havucta atıyorum Kabak ve patlıcan koymuyorum tadı değişiyor
Deletedmom_112 _tuuggcce_ doğrayıp poşetlere koy, bu arada donmuş tüm sebzeler çözdürülmeden pişirilir.
cokisimvardahacocukuyutucam Çözülmeden cnm mesela pırasa alicim iki kilo bir kilosunu doğrayıp aticam buzluğa.
Minnakordek Bir insan prasa ve brokoli neden buzluğa atsın mevsiminde alıp yemek bile işkence🤣🤣🤣 et ravuk balık at bacım 🤣🤣🤣
_tuuggcce_ Minnakordek fazla alındığında ya da dolapta kaldığında atabilir. Ben daha önce atmadım ama atmayı düşünüyorum 😂