Merhabalar. Bebeğim 7 aylık. 3 aylıkken bronşit dedi doktor ve azitro verdi, hava verdik derken 7. Ayda yine öksürük nefes darlığı yaşadık. Yine akciğer filmi iztedi. Akciğer filmine bakarak antibiyotik yazdı. Aklıma takılan su yani sadece akciğer filmine bakarak bu antibiyotik yazma olayı doğru mu. Devlet hastanesi olduğu için mi böyle. Lütfen bilgisi olan bakabilir mi