ozgec sizi emzik yerine koyuyor böyle. Başka birşeyle alakası yok. Büyüdükçe uykuları hafifliyor. Tekrar dalmak için emmeğe/emziğe ihtiyaç duyuyorlar. Tavsiyem şimdiden karnı aç değilse emzirmeden sakinleştirmenin yolunu arayın. Birkaç dk bile olsa memeyi vermeden şimdi zamanı değil diyerek hafif sallayarak vs, emmeden uyumasını sağlamaya çalışın.