Beneklerde kusma normal sayılıyor dakat fışkırtma oluyorsa yani ağzının kenarından sızdırır gibi kusmuyorsa bi kontrolünüzde doktorunuza danışın derim bizimde öyleydi reflüsü olduğunu öğrendik. Mama kullanıyorduk özel reflü mamasına geçince ilk öğünde kusması kesilmişti çok ilginç