Aybirkorunbe ay olduu çok sevindim senin adına. İyi ol mutlu ol. Aslında dua etsen yeter cok ihtiyaçim var 2. Gebelik 2li testim yüksek risk grubunda çıktı 1:54 olarak. Pazartesi 3lü tarama testi için randevu aldım. Onun sonucu temiz çıksın başka bişey istemiyorum sağlıkla kucağıma alayım benim için yeter. Bunun için dua edersen çok sevinirim ☺️❤️🩹