bmmomss Ne yapabilirim ya buhar makinamız var çalıştırıyorum ama yine de çok rahat uyuyamadı şuan serum fizyolojik ile hava makinası veriyorum artık açılsın diye. Geceden beri beş dk beş dk uyuyup uyandı. Kesin çözümünüz var mı bu işe ?