Nkml Kızlar ben almaya da yaşıyorum şu an saat 04.20 şimdiye 9 aylık bebem. 1 saate bir uyanıyor karnını doyuruyorum altını temuzliyom bu niye uyaniyo anlamadım çok uykum var çok yorgunum şimdi yine uyandı ayaklarım da salıyorum😑
Eeco Nkml o zaman kabus görüyo buna gece twrörüde deniyor bazı bebeler yoldan hızla araba geçyiğini görse böyle twpki verwbilşyor
mlknr Lavanta yağını öneririm ya yastığına bir damla damlatın ya da buhar makinesi varsa ona 2 damla damlatın bu şekilde rahatlar ve uyku yapar.