Kızlar göz kapaklarımı aldırmak istiyorum , bizde genetik fakat ben çok rahatsız oluyorum herşeyde daha fazla şişiyorlar Buda beni çok rahatsız ediyor , artık aynaya baktığımda kendimi beğenmediğimi fark etmeye başladım , devlette yada özelde olan varsa bilgilendirirseniz çok mutlu olurum