byzagkkya Bebeğim 13 aylık gece 4 5 gibi kalkıp oynamaya başlıyor sabah olmuşcasına :( Geri yatıranmıyorm :( neden sizce böyle oluyor ? Acaba kundak mı yapsam gece içinde
Aysnrincii byzagkkya 13 aylık kundakta nasıl durabilir ki döne döne yatıyorlar bence uykuda sıkıntı oluyor bu ay bizde aynı şekildeyz uyumamak için direniyor
Nisaaabbk Dün gece 1 de uyandı 4 de geri uyudu . 13 aylık çözümü bende bulamadım bebeğiniz kaç uyku yapıyor