Çoklu besin alerjisi gibi duruyor zaten ama o besinleri bulamamak hiç ilerleme sağlamamak çok sıkıcı artık. Bir kaç gün anne sütü vermeyi bırakıp sadece mama verdim mukus gitmişti, pişik gitmişti egzamaları körelmişti fakat süt verince iş çok karışıyor başa sarıyor sanki. Mama firmalarını bile aradım alerji yapabilecek bir şey mi var içlerinde diye çaresizliğimden. Mamayı vanilyasız içiremiyorum hemen anlıyor istemiyor sütü zaten sanırım sancılandığı için iki çekiyor kendini geri atıyor