kubra1t tugbacds yok sanmıyorum çünkü bir rahatsızlığı yok başka , aniden dün başladı su şeklinde kakası bugün soracağım doktoruna inşallah muz falan yedirdim ama pek fayda etmedi aşırı kötü bir kokusu da var kakasının valla bilmiyorum ne yapacağımı😣
tugbacds kubra1t kesinlikle bir danışın su da kaybediyo tabi böyle olunca takviye de bulunmalısınız ama doktor ilk işiniz olsun yazık halsiz kalıyodur bide çocuk
Eeco Senaaydin ben işin geyiğini yapıyorum ya her bebe kendine has özel bizim böyle belki senin bebiş gayet uyur sey dermişim allahtan ümit kesilmez🤪
Ambrossia Eeco yaa bende büyüsün düzelir derken 2,5 yaş mııı 🫣 biz 8 aylığız gerçekten yıldım büyüdükçe düzelir diye umutlanıyorum bide 🤣
Eeco Ambrossia şöyle düşün küçükken çıplık kıyamet ağluyorla büyüdüğünde uyamak istemiyorum anniş yok oyum nerdeeeeeeğğğ buyum nerdeğğğye evriliyor yada gecenin üçü günaydın annecim diye geliyo🤪🤣
Eeco tugbacds valla haklısın kardeşim yaşadım ama şunu bil ki yanlız değilsin tek sen yaşamadım öyle biraz avun dualarımızdasın 😁🫰
merveatlaseymen Eeco evet inanıyorum sürekli dualar okuyorum elini yüzünü yıkıyorum biri gelip görünce ve dus alıyoruz fotoğrafını giç paylaşmadım daha hic bir yerde mesela ve misafirde nadir kabul ediyorum ama ilka o glip görende bazar ediyor büyük ihtimalle 🥹
Eeco merveatlaseymen başondan tuz çevirebilirsin benim babaannem yapardı bende yapıyorum 😁 inanıyoruz oluyo işe yarıyo 🫰