Eslem123_
O aylarda benim kızımda öyleydi inan. Bu günlerin hepsi gelip geçici, sonra bunların hepsini unutuyorsun. Acaba diş sancısı falan olabilir mi? Benim kızımın 5 aylıkken kabarmıştı diş eti. 4/6 ay arası kabus gibiydi.
Ek olarak yeğenimde 4Ay26Günlük, atak haftasında falan da olabilir canım.