Kızımın uykuları gayet iyiydi emmek için uyanıp yatardı. Ama şu on gündür atak mıdır ne zıkkımdır bitirdi bizi. 7,5 aylık Gece uykusuna yatıyor 2-3 saat sonra uyanıyor sağa sola dönüyor uykuya dalamıyor tam dalacak beşiğe koyunca ağlıyor. Gerçekten mahvoldum artık ben uykusuz kalmaya başladım var mı böyle başına gelen