“kimseyi dinleme” tavsiyesini tamamen doğru bulmuyorum.
Arkadaşlar yeni anne iken yeterince tecrübemiz ve bildiğimiz doğruları uygulayacak yeterli mental aktivitemiz olmayabiliyor.
Lütfen kendisine güvendiğimiz kişilerin söylediği şeylere kulak verin. Atlıyor, fark etmiyor, yanlış biliyor olabiliriz. Daha iyi bir bilen veya yardımcı olabilecek birileri mutlaka olabilir. İçinize kapanmayın, kimseyi karıştırmayacağım diye düşünüp hayatı kendinize de çevrenize de dar etmeyin. inanın bana sağlıklı bir çevreye sahipseniz çocuk kalabalıkla müthiş keyifli büyüyor. Annenin psikolojisi de daha az yoruluyor.
Her konuda ölçülü ve dengeli olmak iyidir.
Benim en önemli önerim ise, kırk çıkarken spiral taktırın:)