Selam kızlar dün bir post açtım anne göğsüne yakın biberon diye bebeğim biberon tutmadığı için bugün kaşıkla deneyim dedim fakat miğdesini bulandırıyor ağlıyor geri çıkartıyor hipp kullanıyorum daha doğrusu kullanamıyorum bebeğim 3.5 aylık şimdiye kadar hep anne sütüyle beslendi takviye yapmadım hiç acaba ondan mı böyle yapıyor yoksa mamayla alakalı mı bu durumu yaşayanınız oldumu hiç bu durumu