nslhnustnl
LanetOlasiFederaller
Hakkısın turist vizesi ile gelip burad iş bulabilirse kalabilir ama sorun iş bulmasında. Dil bilmeden kimse işe almıyır doğal olarak. Yani almancan yoksa iş de yok. Örnek ben :D. İstediğin kadar mesleğin olsun mantıken seninle konuşamayacaklar nasıl işe alsınlar yada sen çocuklarla nasıl anlaşacaksın? He bazı firmalar sadece ingilizceye de ok diyor. Buraya gelip yerleşmenin en kolay yolu evlenip gelmek daha uzun yolu ise almanca öğrenip iş bulup gelmek. İllegal yolu ise iltica etmek :D