Filizinci ben sabah once doktora sonra saglık ocagına goturuyorum. Oradaki doktor uzmanı degıl. Oturmasını kanguruyu sormak ıcın ortopedıste , göz muaynesi için göz doktoruna, pipisini göstermek için ürologa 🤷♀️ Sağlık ocagına aşı ıcın gıdıyorum sadece .