Bsraglsn valla mi en iyisi umutlanmiyim hiç ya. hiç bir şeyden memnun olmuyor birde. Gezidiryorum yok, arabasına atıp dışarı çıkarıyorum bir süre onda kesmiyor, park dessn Max on dakika duruyor salıncakta. Sürekli bir huysuz , gerçekten çok yoruldum. Bu gidişle ikinci bir çocuk dusunmicem sanırım 😑