alpikooo
Ay soyadını hatırlamıyorum ama bir kez denk geldi hala oradamidir bilmiyorum çünkü 1 yılı aştı gittigimiz. Ömer isminde bir doktor vardı çok ilgiliydi . Onun haricinde şehir Hastanesi’nde Nihat Atahan Kanbur var çok çok ilgili ben çok memnunum ondan.