alpikooo Bebeğim 6 aylık oldu hipp organik combiotik kullanıyorum 2 numaraya geçtik ama yemek istiyor bu durumu yaşayan oldu mu nasıl çözdünüz
sevin21 Yemek istemiyor demek istemişsiniz galiba bende o mamayı kullanıyorum canım ama benim de tam tersi oldu bunu biraz daha sevdi gibi me geliyor diğerinde midesini bulandırıyor du