Selam kızlar benim kızım 22 aylık ve gece devam sütü içiyor artık bıraktırmak istiyorum sağlıklı bir uyku için ama nasıl oluyorsa kurulmuş gibi her gece aynı saatte uyanıp mama içirmezsen geri uyumuyor aranız da bu durumu yaşayan var mı yada önerisi olan teşekkürler