Menessasmom Aydayız hala emiyor çok şükür bıraktırmayı düşünüyorum ama 2 yaşına kadarda emzirmek istiyorum ama yaza kadar muhtemeken bırakırım herhalde 🥴
EgemenAtam Menessasmom Eger 1 yasinda gece beslenmesini birakmazsa direk kesmeyi dusunuyorum.Geceleri meme diye uyumuyor resmen,uyku da gelisimleri icin cok degerli
hndathn Oğlumda 5.ayda sütüm gitti kızımı çok güzel emziriyordum ama ne olduysa 13 aylıkken oldu 2 ay zorlamali bir süreç geçirdim 15 aylıkken artık tamamen bıraktı kizim