Jeliboonn Testı gece yapmıştım ilk böyle net cızgı cıktı sabah ise böyle bulanık gördüm neyın nesi acaba 9 aylık bebegım var bu ay adetım gecikti ve düzensiz oluyordum
bbtuba Jeliboonn testi yaptığınız an ilk 5 dk içinde çıkan sonuç doğrudur. Sabaha bu şekilde görmeniz sizi tedirgin etmesin
Menessasmom Jeliboonn sabaha kadar durunca zaten etkisini kaybediyor yani sabah baktığınız geçersizdir bence. Akşamda hiç silik çizgi varmıydı kaç defa baktınız ? Aklınızda kaldıysa bir kez daha test yapın
_alyaninannesi_ Jeliboonn Ay yok canım değilsin. İdrar çok geldiyse test bozulmuştur. Bugün bende post açtım bununla alakalı 😂 Doğumdan sonra 1 kez regl oldum 2. Ayda 6 gün gecikti eşim test aldı yapmadan regl oldum
Jeliboonn Menessasmom yaklaşık yarım saat gusül baktım net tek çizgiydi ama adet olmadım düzenim yoktu zaten tedirgin oldum emziriyorum bırde
bbtuba Jeliboonn şöyle testi yaptıktan sonra düzgün ve sabit bir zeminde ilk 5 dk bekleyecek. 5 dkdan sonra gördüğünüz görüntü sizi aldatmasın. Siz de bakmışsınız zaten bişey yoktur
Jeliboonn bbtuba inş Allahın gücüne gitmesin 9 aylık buna zor bakıyorum şimdi gelir korunsaydın derler ama insanlık hali ister istemez tedirgin oluyor
Jeliboonn _alyaninannesi_ stres yaptım olabilir yarın kadın doğuma gideceğim genel kontrol için bakalım inş bir sorun yoktu
bbtuba Jeliboonn insanlar her zaman herşeyi söylüyor zaten. Allah gönlünüze göre versin ama yoktur endişe etmeyin
_alyaninannesi_ Jeliboonn evlendiğim ilk günden beri test alırım 😂 çok çok bebek istediğimden değil evhamlığımdan en son hamile kaldım kurtuldum dedim bugün yine test aldım. Yapamadan adet oldum
Jeliboonn _alyaninannesi_ hahah ay valla bebek yokken her ay kaldım diye alırdım sevinirdim şimdi korkar olduk hahah😂😂😂😂