Eslemfeyza çok geçmiş olsun tatlım. Şöyle ki yaşadığın korkuyu anlayabilenlerden biride benim. Benim bebeğimin reflüsü varmış biz 2 buçuk aylıkken filan anladık doktorda muayene etti ve reflü maması verdi sonra kusması kesildi. Ama o süreçte ben kaç kere ağzı mama dolu yakaladım sürekli ağız burun kustu ve arada da boğulurdu. Reflü mamasıyla düzeldi tabi. Oğlum zaten emmiyordu beni, bende çok sağamadım kendimi stresten ve üzüntüden 2. Aylık olmadan sütüm kesildi. Toplasan 2 aylık anne sütü içememiştir. Bak sen daha şanslısın 8 ay olmuşsunuz. Süt olmazsa mama olur dert etme sıkma canını. Biraz daha eğimli yap yatağını böyle kontrol et uyurkende vermemeye çalış sütünü. Şimdi 3 yaşındayız sağlıklıyız anne sütü ememedi diye bişeyide eksik değil yani içini ferah tut. 😊🌸