8,5 aylık bebeğim hasta oldu, doktor ilaç verdi ama asla ağzını açmıyor. Her yolu denedik zorla verdik kustu şırıngayla verdik kustu anne sütüne kattık kustu, damla damla verdik yibe kustu emziğine sürdüm tutmadı, ilacın başka alternatifi de yok sadece şurup! Var mı çözüm bulan anneler