Bizdede öyleydi koku yoktu ama kabuklanma çok oluyordu doktorumuz ilkten antibiyotik tarzı krem verdi kullandım geçti ama sonra yine tekrarladı sonra hep nemlendir dedi la rochenin bebeklerinde kullanabildiği atopik ciltler için olan bi ürün önerdi aldım iyi geldi yüzünü de nemlendirebilirsin dedi. Ben kullanıyorum gayet memnunum vücudunada sürüyorum. 400 ml aldım hatta kendimde kullanıyorum.