eda-14 valla pes etmedim ama Bi iyi bi kötü. Bugün iyiydi sadece 2 kes kaçırdım ama Bi kaç kere söyledi. Bugünden önce son iki gün felaket geçmişti 4,5 kes yere yaptı sık sık anneme gitmiştim. Evdeyken daha iyi sanki bu süreçte başlangıçta evde kalmak çok daha iyi olacak sanırım dua edin olur mj