cansin92 Emirsilan sinbonun aldık biz ama fazla çalışınca odayı soğutuyor ben içine bir kaç damla da okaliptüs yağı damlatıyorum çok güzel nefes açıyor
Mrve-Mom Emirsilan çok uzun araştırmalarım sonucu loobex marka aldım e bebekte indirimde şuanda. yaklaşık olarak 1 haftadır kullanıyoruz. Oturduğumuz yer merkezi ısıtma sistemli. Bebeğimiz geceleri eskine nazaran çok nadir uyanıyor. uyurken hormala gibi ses çıkarırdı çıkarmıyor. Biz sabahları kalktığımızda boğazımız kurumuş kalkıyorduk artık çok rahat uyanıyoruz. Odanın içerisinde ferah bir hava oluştu. loobex'e bakmanızı tavsiye ederim çok sessiz ve çok güzel ve şuanda indirimde.
Gamzebysl Emirsilan zararını bilmem ama petegin üzerine ıslak havlu assaniz da aynı görevi görür zaten
tgbmhr Songul_hamza bime gelenden aldım bende güzel sessiz çalışıyor ama merak ettiğim bişey var buhar yerleri çok ıslatıyor acaba sizdedd oluyor mu
Mrve-Mom tgbmhr O aldığınız üründen kaynaklanıyor. aynı ürünü alan bir çok kişi bu durumdan şikayetçi.
Songul_hamza tgbmhr bn bir sehpa üzerine koyuyrm öyle bişey yaşamadım ama yerde olunca yerler ıslanıyor
Fadimr Emirsilan evet haklısın ya çok kısa çalıştırıcaksın yada bir tencerede kaynamış su koyucaksın en güzeli tencere 😀 dediğim gibi aldığımız gibi dueuyor makine kullandırtmadı dr
Nghn Her hafta temizliğini yapıyoruz, o şekilde zararı olacağını sanmıyorum. Petek üstüne havlu, petek üstüne su filan da koyduk da işe yaramadı, benim de kışları çok kötü olur boğazım, artık bebek olunca buhar makinesini aldık. Memnunum kurmadım hiç.