Buseniz_02 Evet kızlar şuan 8 aylık ama minik bir kızım var şuan yanımda bu beşikte ama dönmek istiyor gibi buyuk besige geciyimmi
ecze Buseniz_02 bende tam 8 aylıkken bu beşikten Park yatağa geçtim şimdi 1 buçuk yaşında hala rahat rahat yatıyor kızım ☺️
Bebegimm1 Buseniz_02 bana bunlar güvenilir gelmiyor içinden çıkar düşer kendini sarkıtır yeni yatak alana kadar bence etrafına yastıklar koyun düşmesin diye ve geniş uzun tercih edin 70:130 yada 60:120 boylar olabilir bende 60:120 vardı onda bile 2yaşına kadar yatmadı çnkü dönerken falan rahat istediği gibi yatamıyordu bi yatak kadar rahat değildi genelde içinden çıkıp yanıma gelirdi bizim yatak daha geniş diye istediği şekilde uyurdu
Elisaanil Buseniz_02 siz 8 aya kadar iyi kullanmışsınız bende bundan kullandım ama 6 aydan sonra rahat edemedi kızım 7. Ayda park beşiğe ygeçirdim kendi odası da var yatağı da var ama benimle birlikte yatıyor size tavsiyem park beşik çok rahat oluyor ayrı odaya koymak için 8. Ay bana çok erken geliyor bu beşikten pat diye kalkar çünkü hızlı gelişiyorlar anlamyamıyorsunuz
KLORAK Evet biraz küçülmüş gibi zaten bunlar da 6. Aya kadar kullanılıyor siz yine iyi kullanmışsınız, emekleriyle galiba? Ya da tutunup kalkmıyor mu
Buseniz_02 KLORAK İnternetten baktım şimdi 7 kilo tasirmis ortalama ama galiba tam sınıra gelmişiz kızım 2.190 doğdu minikti tartti o yüzden gündüz koyunca hep dönüyor kalkmaya çalışıyor gece uyudugundan anlamıyor ama sevmiyor gibi artık
Buseniz_02 ecze ozaman benimde zamanım gelmiş belliki odası var orda büyük sallanır var park yok oraya yatirsam acaba 8 aylık küçükte bilemedim
_alyaninannesi_ Buseniz_02 Ay dikkat edin çok tehlikeli Allah korusun minik yavruyu Park yatak çok kullanışlı tavsiye ederim. Hem kalkmaya çalışsa bile yatağı aşağı indirip kullanabilirsiniz
KLORAK Buseniz_02 hem uygun hem kullanışlı park yataklar var uzun süre de kullanabilirsiniz. Artık koymayın bence, kaza dediğin bir anlık
Buseniz_02 _alyaninannesi_ ediyorum ediyorum 8 aylık canlandı her ay birşey kazanıyorlar yeni yeni hareketler bende korkarım bu hafta toplarıim artik
Buseniz_02 Bebegimm1 hicmi almadınız ilk doğduğunda, bunlar ilk zaman çok iyi oluyor ama artık günü doldu belliki 8 ay büyüdü artık evet yanıma park yatak alicam heralde odasındada aslında var ama o ahşap kurmali birşey ağır bilemedim
Bebegimm1 Buseniz_02 anne yanı beşik aldım yatagıma birleşik oluyordu kademeside vardı büyüdükce kademesini indirirdim ve tekerlekli oldugu için istediğim odaya taşırdım ben almışken uzun süre yatsın ve özellikleri olanı tercih etmiştim çnkü beşikten snra direk kendi odasına geçiş yapar dedm o yuzden 1 tane aldım bendeki 4 5 yaşa kadR yazıyor ama eğer rahat yatmayı sveen bir cocuksa beşikler iyi olmuyor bence çok pahallı olmayan bir beşik alın ileride belki sığmaz dönemez uyumak istemez ☺️
Sevinctopcu Buseniz_02 oglum çok hareketliydi 5.ay kullanabildim sadece yanıma aldım 6. Ayda gece tam dülecekken yakaladım baktım olmuyor yer yatagına geçtim 18. Aya kadar beraber yattık