Aminehumamoms Merhaba günde 6-8 kez çiş yapması doyduğu anlamına geliyor aynı zamanda günde 20-40 gram almış olması da yeterli beslenmiş olduğunu gösterir. Sağlık ocağında haftalık bezsiz kilo takibi yaparak bunu anlayabilirsiniz. (Gram önemli olduğu için bez doğru sonuç vermez tam çıplak olmalı) Benim bebeğim de 2 ay 24 günlük hemşire takibi ve araştırmalarımdan konuya hakimim. Uyku konusu ise bizim genel olarak dertli. Hiç düzenli değil gündüz emzirirken uyuması dışında 1 saat normal uyusa seviniyoruz. Hemşire gece uyuyorsa bu dönemde normal olduğunu söylüyor. Gece de 2-11 arası uyuyor ortalama tabi beslenme için uyanıyor. Sanırım o 2-3 saatlik gündüz uykuları gelecek aylarda, yani umarım öyledir:) tabi her bebek de şahsına münhasır:) kimi çok uyuyor kimi az. Bazıları 3 saatte 1 beslenir benim bebeğim saatte 1 mesela. Benim içimi en rahatlatan durum bu haftalık kilo takibi. Öneririm.