tospikannesi20 Sahur veya iftar için soruyorum hamuru mayalayıp ya da mayasının gelmesini beklemeden buzdolabı poşetine koyup daha sonra çıkarıp çözülünce şekil verip malzemeleri koyup pişirsek koku veya tad değişimi olur mu ? Yapanlar var mı aranızda
Menessasmom tospikannesi20 bi fikrim yok ama 2 dk açıp sosunu sürüp öyle atsanız tepsiyle daha sonra kalan malzemeri ekleseniz daha iyi ve kolay olur bence direk atarsanız çözünmesi kıvamı vs değişir bu sefer çöp olur belki
ayseee_ tospikannesi20 ben bir kere yapmıştım hamur fazla geldi yarısını buzluğa atıp sonra çıkardım çözülunce attım fırına malzemelerle,bir değişiklik olmadı,ramazandan önce bir gün yapıp buzluga atıp deneyin isterseniz yinede
NihalDefne tospikannesi20 ben artan pizza hamurumu bi çok kez koydum buzluğa. Hiç bir değişim olmuyor deneyebilirsiniz
sultankocman Çocuk takibi, sağlığı, alışverişi için olan uygulamaya yazılacak ne kadar da doğru bir soru. Bu soru için başka bir platform mu seçseniz? Adminler neredesiniz
Menessasmom sultankocman ne alaka 😂 millet kocasından girip herşeyden çıkıyor burda basit bir pizza tarifimi sorulamayacak bence sizin burdaki konulardan haberiniz yok ?
tospikannesi20 sultankocman ne alakası var arkadaşım kaynana gelin tartışmalarını heyecanla okuyorsunuz bu mu sorun oldu 😁
tospikannesi20 Menessasmom evet valla aynen öyle neler okuyorum ben şaşırıyorum ama yine de bu hanımefendi gibi tepki vermiyorum 😁