Seymmaa bunu cok görüyorum ve artık üzülmeye başladım. Herkeste bir çocugum otizimli olur mu muhabbeti var. Otizimli bireyler kayıp bireyler değildir. Sadece bizden farklı öğrenme stilleri var ve ona göre eğitim alıyorlar. Burda annelerin çoğu bu tarz konu başlıkları açıyorlr ama düşüncesizlik olarak geliyor bana artık. Cocugu otistik olan anneler var belki aramızda bunları görüp üzülebilir. Otizimli bireyler meslek sahibi olabilir. Kendilerini geliştirebilirler. Dünya üzerinde otizmli olup başarıya ulaşmış bir cok bilindik isimler de var Einstein, Mozart, Steve jobs gibi. Bir bilgisayarın kablolarının yanlıs yere takıldığını düşünün mouse tıkladıgınızda klavyeye tıklamıs gibi cevap veren bir bilgisayar düşünün. Amacım otizimi övmek falan değil ama sadece otizimli cocuk sahibi anneler için “korkuyorum otizim mi?” Cümleleri artık kırıcı olurmş gibi düşünüyorum 😊