Arkadaşlar merhaba, benim 1 adet dişi kedim vardı yanına arkadaş olarak bir dişi kedi daha sahiplendim. 7 aylık ve 1 buçuk ay önce kısırlaşmış. Ancak dün evde erkek kedi vardı idrar püskürtmüş onun kokusuna sanırım kızgınlığa girmiş gibi miyavlıyor, bu normal mi? Bu kızgınlık belirtiler ne zaman geçer acaba? Benim dişi kedim kısırlaşalı 3 sene oldu o yüzden çok hatırlamıyorum nasıl olduğunu. Kedilerden anlayan veya bunları yaşayan yazabilir mi🥰