Bebegin 13. Ayını bitirdi hala yurumuyor tutunmadan ayakta duramıyor erken emekledi,tutunarak erken yurumeye basladı her seyı zamanınds yaptı ama yurumede takldı 18. Aya kadar yurumemesi normal yazıyor internette ama emin olamadım sizce pediatriye göstermem gerekir mi.bebeği geç yürüyen var mı