Sabah post açmıştım burun açmak icin yardım istemiştim.
Doktorumuz yurtdışında olduğu icin online görüntülü görüştük 3 günlük günde 1 kerelik burun spreyi ve aferin verdi 8 saatte bir üşütmüşüz ne yazık ki. Burun tıkanıklığı, balgam kusma ve hafif kesik öksürük var.
Keşke dün aksam yıkamasaydık o kadar pişmanız ki. Oda nemlendirimize sabah aktardan yağ esans (nane- okaliptüs vs ne iyi geliyorsa 1 tanesini.) alıp dökmeyi düşünüyorum daha rahat nefes alması icin böyle bi sey yapan var mı? zararı olur mu o koku yağlarının?
Kızım 10 ay 11 günlük.