Merhaba arkadaşlar, üstte yazdığım gibi bebeğim 19 aylık 20 ayına girmek üzere. Birçok şeyi anladığını görüyorum göz teması olsun akranlarıyla oynaması olsun gayet iyi. Gün içerisinde sürekli iletişim kuruyorum işlere dahil ediyorum. Örneğin kedi köpek kuş vb. resimleri sorduğumda gözüyle bakıyo anlıyorum ona baktığına ama parmağıyla işaret etmiyo. Mesela kuş nerde diyorum göstermiyo sadece gözüyle takip ediyor. Anne baba gitti geldi aldı düştü gibi şeyleri söylüyo tek kelime ama iki kelimeye falan geçmedi hala. Endişelenmeli miyim? Yada ne yapmam gerekir ne önerirsiniz ? Şimdiden teşekkür ederim