Kızlar 9 aylık oldu bebeğim yanından ayrıldığım anda uyanıp avazı çıktığı kadar bağırıyor . 9 a doğru yatırdım 10.30 gibi uyudu . Saat 12.30 bile değil 5. Kez uyanıyor şuan eşimi gönderdim cinnet geçiriyor bebeğim aşağıda . Asla kimsede durmuyor tuvalete bile kalkamıyorum su içemiyorum sabaha kadar böyleyiz . Bunu yaşayıp çözen var mı her gün daha beter hale geliyor . Hasta değil karnı tok huysuz bir bebekte değil . Üst dişleri 8 ve 8 buçuk ayda çıktı daha 15 gün oldu diş çıkaralı yani yeni diş olduğunu da düşünmüyorum . Nerede hata yapıyorum Allah aşkına çıldırmak üzereyim