Htcypc Kızlar doğum yapalı 9 ay olacak 15 gün önce iğne yerimde yara oluşmuş ama kapalı kabuklu şeklinde ara ara ağrım oluyor sırt ve belimde buna benzer durum yaşayan varmı?
1Edaa Htcypc Bende 8 ay önce sezaryen doğum yaptım benim de genelde bel ağrım oluyor hatta son 3-4 gündür ağrıdan uyuyamıyorum bile özellikle iğne yaptıkları bölge çok ağrıyor tutuluyor gibi oluyor
Mero15 İlk seneler usuttugunuzde yada rgl zamanı oluyor sonrasinda olmuyor dikkat etmeniz gerekiyor soğuk alma gibi durumlarda ağrıyor
Htcypc Mero15 evet yorulduğumda usuttugumde oluyordu ağrı ancak kabuklu yara olmasi tam igne yerinde o tuhafıma gitti kaç ay sonra olunca