eylulum03 Bebeğim aşı oldu ateşi var temasız ile ölçüyorum ama her yerde farklı derece çıkıyor alnında 37 çıkıyor kulakta 39 ağızdan 38 kafayı yiyecem hangisi doğru
Hamburgerr eylulum03 en iyisi koltuk altı evde yoksa bile nöbetçi eczaneden alabilirsiniz ateşi olduğunu hissediyorsanız
Htcypc eylulum03 doktora gittiğimizde alın ve boyun bölgesinden ölçüyor ve ikisinide dikkate aliyorlar ancak alın bolgesinden ölçtugunde ki dereceyi yaziyorlar bizde acilde öyle yapmislardi
eraysen eylulum03 temassız ile koltuk altını terliyse önce kurulayın sonra koltuk altı veya yüz üstü yatmadıysa son 15 dk içinde göbekten ölçün
yelif01 eylulum03 canım bunun sıkıntısını bende cok cekmiştim. Dr bıle buna doğru duzgun cevap verememişti. Sen farklı ıkı tane daha koltuk altı ölcer al ben öyle yaptım alın koltuk altı karsılastırıyorum.
zeynepgevil Temassız ateş ölçerler tamamen yanlış ölçüyor elinizle daha net anlarsınız gerçekten en iyisi kulaktan ölçenler yada uygun fiyatlı koltukaltı ölçerler doktorlar boyun ve alnın ortalamasını dikkate alıyorlarmış genelde öyle duymuştum
dksmdlos eylulum03 bende aynı durumdayım anlının 3 yerınde farklı farklı çıkıyor napacagımı bilemedim