ben de yaptırdım böyle bir şey. kayınvalidem vefat etti, torununu göremedi. onun vefatının ilk senesinde kızıma hamile olduğumu öğrenmiştim. eşime,baba olduğu ilk babalar gününde kayınvalidem ve kızının fotoğrafının olduğu resmi hediye etmiştim. evet, çok duygulanıp ağlamıştı ama çok anlamlıydı