hiç bi yere çarpıp vurmadan kendiliğinden oluşan sağ ayak bilek üstünde ağrısız morarmalar oluştu bende. 4. Gün bugün henüz bi iyileşme yok olduğu gibi duruyor. İlk defa yaşadım bunu en son yolculuk yaptık 3 saatlik en azından o gün farkettik. Bu durumu yaşayan varmı ?