Kızım 2 yaşından sonra kreşe başlayacak 26 ay civarı ama merak ediyorum yemeyen çocuklar kreşte değişebiliyor mu akranları ile beraber bu konuda tecrübesi olan varsa paylaşabilir mi? Kızım zor yiyor mesela kitaplarla vs sevmediği bi şeyse ağzında tutar yemez gibi gibi bunlardan korkuyorum özellikle